Gelişmeyi Kastamonu Ak Parti Milletvekili Fatma Serap Ekmekci duyurdu.Ekmekci konuyla ilgili şu ifadeleri kullandı;”Kastamonu’muza hayırlı olsun…Sağlık Bakanlığı’mızca Devlet Hizmeti Yükümlülüğü kapsamında ilimize 7 tabip ve çeşitli branşlarda 9 uzman tabip kadrosu açıldı.Kastamonu’muzu sağlık altyapısı ve personel istihdamında gerekli ve yeterli düzeyde tutmak, sağlık vizyonumuzu sürdürülebilir ve ufkumuzu açık kılmak, vatandaşlarımızın daim sağlıklı olması için ortak akıl ve elbirliğiyle dur duraksız çalışmayı sürdürüyoruz.Birlikte başaracağız…”

ASAYİŞ
08 Haziran 2026
1
Dünya Tütünsüz gününe özel etkinlik yapıldı
428 kez okundu
2
UMKE Ekipleri her türlü zorluğa ragmen vatandaşlara ulaşıyor
280 kez okundu
3
Kastamonu Üniversitesinde Meme Kanserine yönelik farkındalık yaratıldı
279 kez okundu
4
İl Sağlık Müdürü Yavuzyılmaz’dan Kurban bayramı mesajı
272 kez okundu
5
Şenpazar’da Meme Kanserine farkındalık yaratıldı
261 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.