26-30 Haziran Özel Güvenlik Haftası kapsamında, Özel Güvenlik Görevlileri Derneği tarafından Kastamonu Emniyet Müdürlüğü’ne ziyaret gerçekleştirildi.
Ziyarette, Kastamonu İl Emniyet Müdürlüğü Özel Güvenlik Şube Amiri Başkomiser Erdem Öztürk ile Emniyet Müdür Yardımcısı Hasan Berberoğlu ile bir araya gelindi. Görüşmede özel güvenlik sektörünün mevcut durumu, özel güvenlik görevlilerinin karşılaştığı sorunlar, mesleki gelişim ve kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesine yönelik konularda istişarelerde bulunuldu.
Samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette, özel güvenlik hizmetlerinin kamu güvenliğine sağladığı katkılar değerlendirilirken, emniyet teşkilatı ile özel güvenlik görevlileri arasındaki koordinasyonun önemi vurgulandı.
Ziyarete, Özel Güvenlik Görevlileri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Burhan Kendirci, Genel Sekreter Gülşah Davulcu ve Yönetim Kurulu Üyesi Buse Betül Kendirci katıldı.
Özel Güvenlik Görevlileri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Burhan Kendirci, nazik kabulleri ve misafirperverlikleri dolayısıyla Kastamonu Emniyet Müdürlüğü yetkililerine teşekkür ederek, Özel Güvenlik Haftası’nın tüm özel güvenlik görevlilerine hayırlı olmasını temenni etti.

ASAYİŞ
25 Haziran 2026
1
Baro Başkanı Özgür Demir’den Adalet Bakanı Yılmaz Tunç’a Ziyaret
2434 kez okundu
2
Kastamonu’da 1 Mayıs için yürüyüş ve program düzenlendi
2003 kez okundu
3
KGC’den sözde açıklamaya yanıt
1456 kez okundu
4
Baro:”Kadınlar özgürce ve güvende yaşayana kadar, mücadelemiz sürecek”
1170 kez okundu
5
43 Yıllık Kahvehaneci Erhan Çiloğlu: “Kahvehanecilik artık bitme noktasına geldi”
1032 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.