Kurban bayramı bitti.Evlere dönüş 2 gündür aralıksız devam ediyor. Kastamonu Emniyet Müdürlüğü evlerine dönecek vatandaşlara yol da dikkatli olmalarını belirtti.
Kastamonu Emniyet Müdürlüğü’nün Sosyal medya hesaplarından paylaşılmış olunan gönderide,yola çıkacak sürücülere uyarıda bulunuldu.
Paylaşımda..
“Değerli sürücüler; Bayram tatili dönüş yolunda güvenli sürüş için takip mesafenizi koruyun.” dendi.
Kaynak:Kastamonu Emniyet Müdürlüğü
ASAYİŞ
08 Haziran 2026
1
Yanan Kamyon küle döndü
2710 kez okundu
2
Kastamonu’da tartışma esnasında 1 kişi bacağından vuruldu
1189 kez okundu
3
Feci Kaza, Tır ile Minibüs çarpıştı 8 yaralı
1156 kez okundu
4
Emniyet ekiplerince Kaçak telefonlar ve aparatlar ele geçirildi
926 kez okundu
5
Tırın devrilmesi sonucu 1 kişi yaralandı
901 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.