19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı için gençlik yürüyüşü adı altında kortej yürüyüşü gerçekleştirildi.Kışla Parkı’nda başlayan yürüyüş Cumhuriyet Meydanında son bulurken,gerçekleştirilen korteje Kastamonu Valisi Meftun Dallı,İl Gençlik ve Spor Müdürü Sami Kuşçu,İl Protokolündeki bazı isimler ve vatandaşlar,Askeri birlikler,Polis Meslek Yüksek okulundaki öğrenciler katılım sağladı.
Haber:Berat Kaan Yılmaz







ASAYİŞ
10 Haziran 2026
1
Baro Başkanı Özgür Demir’den Adalet Bakanı Yılmaz Tunç’a Ziyaret
2426 kez okundu
2
Kastamonu’da 1 Mayıs için yürüyüş ve program düzenlendi
1994 kez okundu
3
KGC’den sözde açıklamaya yanıt
1449 kez okundu
4
Baro:”Kadınlar özgürce ve güvende yaşayana kadar, mücadelemiz sürecek”
1161 kez okundu
5
43 Yıllık Kahvehaneci Erhan Çiloğlu: “Kahvehanecilik artık bitme noktasına geldi”
1021 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.