19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında Kastamonu’da çelenk sunma töreni gerçekleştirildi.
Kastamonu İl Gençlik Spor Müdürü Sami Kuşçu tarafından Cumhuriyet Meydanı’ndaki Atatürk Anıtı’na çelenk bırakıldı. Törene siyasi parti il başkanları, Atatürkçü Düşünce Derneği Kastamonu Şube Başkanı Serkan Karayılan, Kastamonu Belediye Başkan Yardımcısı Eda Büyükdemirci, AK Parti Kastamonu milletvekilleri Halil Uluay ile Fatma Serap Ekmekci, Kastamonu İl Emniyet Müdürü Tamer Taş, Jandarma Kıdemli Albay Hikmet Uz, dernek başkanları ve vatandaşlar katıldı.
Tören, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından sona erdi.





ASAYİŞ
10 Haziran 2026
1
Baro Başkanı Özgür Demir’den Adalet Bakanı Yılmaz Tunç’a Ziyaret
2426 kez okundu
2
Kastamonu’da 1 Mayıs için yürüyüş ve program düzenlendi
1994 kez okundu
3
KGC’den sözde açıklamaya yanıt
1449 kez okundu
4
Baro:”Kadınlar özgürce ve güvende yaşayana kadar, mücadelemiz sürecek”
1161 kez okundu
5
43 Yıllık Kahvehaneci Erhan Çiloğlu: “Kahvehanecilik artık bitme noktasına geldi”
1021 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.