Onur Tan’dan Teleferik Projesi Eleştirisi
Kastamonu İYİ Parti Merkez İlçe Başkanı Onur Tan, Kastamonu’da yıllar önce temeli atılan ancak tamamlanamayan teleferik projesini gündeme taşıdı.
İYİ Parti Kastamonu Merkez İlçe Başkanı Onur Tan, Kastamonu’da yıllar önce temeli atılan ancak tamamlanamayan teleferik projesiyle ilgili değerlendirmelerde bulundu.
Tan, son dönemde ilçe belediyeleri üzerinden yapılan siyasi tartışmalara dikkat çekerek, nüfusun tek başına bir ölçüt olmadığını ifade etti. Trabzon’un Beşikdüzü ilçesinde faaliyet gösteren teleferik örneğini hatırlatan Tan, Kastamonu’da büyük vaatlerle gündeme gelen ancak hayata geçirilemeyen teleferik projesinin kamuoyunun hafızasında yerini koruduğunu belirtti.
Kastamonu’da geçmiş dönemlerde kamuoyuna tanıtılan teleferik projesinin aradan geçen yıllara rağmen tamamlanamadığını vurgulayan Tan, projelerin yalnızca açıklanmasının değil, takip edilerek sonuçlandırılmasının da önemli olduğunu kaydetti.
Açıklamasında vatandaşların verilen sözleri unutmadığını dile getiren Tan, Kastamonu halkının geçmişte vaat edilen ancak gerçekleştirilemeyen projeleri yakından takip ettiğini ifade ederek, siyasi değerlendirmelerin bu gerçekler göz önünde bulundurularak yapılması gerektiğini söyledi.